dimecres, 27 d’octubre del 2010

Crema de rovellons

Normalment tinc la sort que els bolets em venen sols a casa. Tinc un cunyat boletaire i sovoint ens en porta sense necessitat que nosaltres anem al bosc, i és que, de fet, si anem al bosc poca cosa trobem perquè ni el Salva ni jo hi entenem un borrall...

Però aquesta setmana la sort encara ha sigut més gran, enlloc de portar-me una cistella de rovellons, m'han portat la crema cuinada i tot. Estava boníssima, us passo la recepta per si algú ha anat a buscar bolets i no sap què fer-ne:

1 kg de rovellons
1 litre de brou de c
1 ceba
1 porro
1 pastanaga
oli, sal i pebre

Sofregim en una paella amb una mica d'oli els rovellons, deixem que treguin l'aigua i que es tornin a eixugar abans de reservar-los. En una cassola hi ofeguem les verdures tallades petites i quan esitgui hi podem afegir els rovellons juntament amb el brou per deixar-ho coure durant  uns 20 minuts. Quan estigui llest es passa per la batedora i pel xinès.

Es pot servir ben calentona i amb rovellons petitonets al damunt de la crema o amb tófona ratllada.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada