dissabte, 11 de febrer del 2012

Hem sortit a RAC1 !!!!!

Just aquests dies que estic semienllitada amb febre i just el moment en què tinc el blog més abandonat perquè estic centrada en el projecte de final de curs que engloba cuina i criança  Mamás 2.0, just ara resulta que parlen de Quina oloreta a RAC1.

http://rac1.org/elmon/temes/blogs/
Només dir-vos, als seguidors de sempre i a les noves incorporacions, que tan bon punt passi la data de les entregues finals de treballs (dilluns dia 13!!!!!) i deixant de marge algun dia de merescut descans, tornaran les receptes a QUINA OLORETA perquè tinc el mono de cuinar i ja tinc alguna recepta en ment!!!!!

Doncs vinga, a acabar de passar un bon cap de setmana!

2 comentaris:

  1. enhorabona Núria
    estem amatents,cuida't
    lola

    ResponElimina
  2. Gràcies Lola! Demà si no passa res reprenc l'activitat ;) No sé si ets mare però si ho ets m'encantarà que et passis també pel meu projecte del curs: http://mamas2punto0.wordpress.com (un intent de formar una comunitat online de mames)

    ResponElimina